H5N1 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei Har fått et problem med mitt mobile bredbånd, bruker telenor. Når jeg setter den inn i usb-en finner programvaren enheten, og jeg får tastet inn pinkode og enheten finner også 3G nett. Problem oppstår når jeg skal koble til 3G nettet, får følgene feilmelding: "Tilkobling Mislyktes". Er mulig problem oppstod etter jeg installerte Connectify og VirtualRouter. Noen som har tips til hvordan fikse dette? Lenke til kommentar
reor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan jo starte med å fjerne programmene du har mistanke til ett om gangen og se om det hjelper. Hvilket operativsysten og virusprogram bruker du? Foretatt annen oppdatering rett før du fikk problemet? Telenor har jo hatt store problemer med mobilnettet den seneste tiden så feilen kan muligens være temporær.?? Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 1. Bruker Microsoft Security Essentials og Windows 7. 2. Nei, ingenting spesielt. 3. Det kan kanskje vere grunnen, men det fungerer hos andre på samme plass. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Connectify fucket opp nettverkstilkoblingen min noe j*vlig. Endte opp med å legge inn Win7 på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå