Gå til innhold

Ser etter ett nytt RPG singleplayer spill.

Anbefalte innlegg

Hei

Holder på med fable 3 nå som jeg syns var ganske artig. Har rundet eneren og toeren og har rundt 200 dager igjen på fable 3 før krigen.

Nå syns jeg det er på tide med ett nytt spill igjen.

Vurderer Assassin's Creed Brotherhood eller God of War 3.

Noen ideer?

Det var ett spill jeg så bilder av, om en fyr som gikk rundt i New York eller noe slikt i framtiden på jakt etter noe. Det var såpass langt fram at byen var fylt med trær og planter, nesten som en jungel. Noen som vet hva det heter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ett spill jeg så bilder av, om en fyr som gikk rundt i New York eller noe slikt i framtiden på jakt etter noe. Det var såpass langt fram at byen var fylt med trær og planter, nesten som en jungel. Noen som vet hva det heter?

Dette høres for meg ut som Enslaved: Odyssey to the West (PS3/Xbox 360).

enslaved-1.jpg

Endret av Lactose
Lenke til kommentar

Vil først bare si at verken Assassin's Creed eller God of War er RPG, så tror du vil bli skuffet om du kjøper dem og forventer et RPG.

Ellers kan jeg anbefale Divinity 2: The Dragon Knight Saga. Det er et skikkelig RPG, og også et av de beste jeg har spilt de siste årene.

Nja , personlig er det langt fra det beste rpg spillet jeg har spillt , men dog er det et av de bedre spillene i dag. Definitivt verdt en 7 av 10.

Kjipt å komme med såpass gamle spill, men jeg mener fortsatt at de store Rpg'ene på pc var :

*Baldurs Gate I & 2 (med oppfølgere ) .

*Fallout 1 & 2.

*Dungeon Master.

*Eye of the Beholder 1 & 2

Men selvsagt ønsker man god grafikk og bra spillbarhet så bør man få kjøpt seg Oblivion med det som finnes av tilleggspakker.

Ellers har man jo selvsagt Neverwinter Nights II med tilleggspakkene som fint gir mange timers underholdning om man spiller gode kampanjer , men personlig synnes jeg AD&D 3x blir litt begrenset.

Fallout 3 og New Vegas er jo også underholdende, men igjen så er disse spillene desverre begrenset i mine øyne pga hvordan man går opp i nivå og at det på en måte ikke er et bra definert system på det.

Lenke til kommentar

Har hørt mye positivt om de spillene, men har selv ikke spilt de. Begynte egentlig ikke å spille RPG for fullt før Oblivion kom ut. Det var det spillet som gjorde meg interessert, og etter det har RPG blitt en av mine favorittsjangre.

Angående Oblivion, vil anfefale å laste ned en modd som heter Nehrim. Den legger til en helt ny verden, helt nytt main quest, helt nye sidequest og det er ikke level og loot scaling. Og det beste er at det er fullstendig gratis. Du behøver bare ha Oblivion i pc-en når du spiller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...