Stalthy Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 hellu, har et svært plagsomt problem, vet ikke om noen er opp enda, men når jeg lukker skjermen på pc min (asus eee sheashell 1011ha) så kobler den fra nettet, hvoradan kan jeg forhindre dette? Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 hellu, har et svært plagsomt problem, vet ikke om noen er opp enda, men når jeg lukker skjermen på pc min (asus eee sheashell 1011ha) så kobler den fra nettet, hvoradan kan jeg forhindre dette? Prøv denne linken... wiki.eeeuser.com Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Har du prøvd å gå inn i strømstyrings instillingene og sitte instillingene når du lukker lokket at den ikke skal gjøre noe endringer? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Har du prøvd å gå inn i strømstyrings instillingene og sitte instillingene når du lukker lokket at den ikke skal gjøre noe endringer? ja, normalt setter du maskinen i sleep-mode som default når du lukker lokket på en bærbar. OM du skal f.eks. laste ned ting med skjermen er lukket eller bruke nettet eller maskinen til andre ting mens skjermen er lukket så må du slå av sleep-mode når du lukker skjermen. Dette kan du gjøre fra power settingene dersom du bruker windows. Se under "power buttons and lid" i denne skjermen: http://blog.enterpriseitplanet.com/green/blog/blogpost_img/Windows%207%20Power%20Settings%20Advanced.jpg -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå