bigbrother Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Igår kjøpte jeg Rollercoster Tyccon på direct2drive, og lestet den rett ned på dataen. Problemet er at når spillet er ferdi med å installere seg så vil det ikke åpne seg. Uansett om jeg trykker på snarveien eller ikke.. Kommer heller ikke opp noen beskjed om hva dette kan være, så lurer litt da. Noen som vet? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Er disse spillene kompatible med Vista og Win7? Mulig det kan kjøres i et kompabilitetsmodus for WinXP. Lenke til kommentar
bigbrother Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Hmm. Er ikke så inn i sånne data greier. derofr jeg spør her. så vet ikke helt hva du mener. men spillet er jo gammelt, så mulig at maskinen er for ny til at det vil fungere? noe man kan laste ned som vil hjelpe det med å kjøre? Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Høyreklikk på Skrivebords ikonet velg så egenskaper-kompabilitet og velg så kjør dette programmet i kompabilitetsmodus for Windows XP Servicepack 3 kan også huke av kjør som administrator. Da skulle spillet fungere Lenke til kommentar
bigbrother Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk for svar. Nå fant jeg ut av hvordan jeg skulle gjøre det. Desverre fungerer det fremdeles ikke, og jeg skjønne ingen verdens ting :S Lenke til kommentar
bigbrother Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Ingen andre som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Gå hit http://www.atari.com/support/atari Velg Rollecoaster Tycon 2 Se etter tipset "I am having problems installing or running a game with Windows Vista or Windows 7. What should I do?" Prøv alt opplistet. Prøv også å kjør spillet i windowed mode (ikke fullsjerm) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Høyreklikk og trykk på Kjør som Admin eller noe slikt? Lenke til kommentar
bigbrother Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Hadde helt glemt denne tråden. Klarte aldri å få spillet til å fungere. Går det rett og slett ikke på de nyere pcene? Syns å huske at jeg fikk spillt prøveperidoen på denne pcen da men. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Du kan kjøpe en portet utgave av dette spillet + utvidelser på www.gog.com. Da kan du spille det på Win7. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bare hyggelig. Good Old Games er en fantastisk side å handle spill på. Alle er portet til å fungere på Win 7 og du får spillet til odel og eie og kan innstallere det på alle maskinene dine, og det er drm fritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå