M.B. Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg kan gå inn i menyene å sette stor tekststørrelse og fet tekstil undes tekstformat,men når jeg skal inn å skrive en ny melding er den tilbake på liten skrift.Jeg finner ingen måte å lagre den på stor skrift.Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har det samme problemet, virker som om den bare ignorer det. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg klarer å få stor skrift, fet, kursiv, understrek osv... men normal og liten skrift har samme størrelsen.... Lenke til kommentar
beh Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Men det er vel EMS dere bruker for å få forandret på skriften, og det er nok gjort med avsikt at den ikke skal huske EMS instillinger for hver SMS man skriver. Lenke til kommentar
jolly Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Noen som tror SonyEricsson kommer til å implementere et globalt valg for tekststørrelse slik som på T68 i fremtiden? Hvis T610 skal være egnet for proffmarkedet mister de mange brukere som synes det blir for smått. Jeg har hørt flere klage på dette allerede. Særlig SMS-tekst er svært liten! Kanskje ikke når du er 14, men når du er 50... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå