LarsLarsLars Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 noen billige å bra montører i oslo området. Tenkte å montere litt anlegg i bilen. Det viktigste er at det er bra. men seff. greit at det er billig også. men viktigs at det blir bra. Noen tips hvem som utfører slikt? som har god erfaring. Hilsen Lars Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er vel flere som gjør dette i Oslo-området, men billig er det nok ikke... Kan du kjøre en liten time, så kan jeg hjelpe deg. Er det mye du skal ha inn i bilen da? Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Det er nok ikke mye nei. Tenkte evt. på litt høytallere, samt jeg har en orginal wv spiller i bilen som er intrigert. Skulle fått det til slik at jeg fikk kobla mobil /ipod osv på den. dvs jeg trenger en jackstick utgang. Så vet ikke om det går an å fikse? eller om jeg må kjøpe helt ny cd spiller i bilen? Lars Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er nok ikke mye nei. Tenkte evt. på litt høytallere, samt jeg har en orginal wv spiller i bilen som er intrigert. Skulle fått det til slik at jeg fikk kobla mobil /ipod osv på den. dvs jeg trenger en jackstick utgang. Så vet ikke om det går an å fikse? eller om jeg må kjøpe helt ny cd spiller i bilen? Lars Det er mye mulig det går. Har spilleren cdskifter utgang, så går det helt sikkert. Type bil og årsmodell? type spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå