Gå til innhold

Maskinen min er blitt retard........


Nopoint

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem med pcen min. Har tatt ut alle kort untatt mitt geforce kort

prøvt å bruke en og en minne brikke (SDRAM) for å se om disse kunne være defekte.

Enda har jeg ikke kunnet finne ut hva som kan være galt. Jeg har også prøvt å

demontere 2 disker jeg har på en onboard RAID kontroller.

Problemet er at maskinen fryser fullstendig opp under oppstart. Nå har jeg prøvt å installere'

XP på nytt, alt ser ut til å fungere fint, den laster inn filene som den skal bruker under installasjon

og jeg velger hvilken partisjon jeg skal legge XP på. når den da restarter og skal fortsette installasjon fra disken,

kommer XP logoen opp helt svakt, såvit jeg kan se den på skjermen. maskinen låser seg og vist jeg prøver å restarte

så blir bare skjermen svart og den starter ikke opp igjen. Jeg må deretter slå av maskinen med power knappen,

vente et par sekunder for så å få samme resultat igjen me at den fryser og jeg såvit ser skjermbilde av XP logoen.

Jeg har også testet ut med win2000, med samme resultat. BIOSen er ikke oppdatert men har fungert fint før, uten at noe

ny hardware er blitt lagt til.

Kan dette være strømforsyningen min?? eller noen som har en ide' på hva som kan være feil.

Jeg har et ABIT VP6 dual PIII HK, med 2x256 SDRAM ECC, 2x 60GB IBM ATA100 (RAID highpoint hpt370) og en WD ATA100 120GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...