Trollface Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hei, jeg har et stort problem angående Steam. Når jeg innstallerer det og starter det opp så klikker pc'n min fullstendig, musen vil ikke flytte seg og ting som Ctrl+Alt+Del funker ikke. Da må jeg ty til svenskeknappen, og deretter gå inn i sikkerhetsmodus og slette Steam folderen fra PC'n. (Hvis ikke går steam i oppstart automatisk sammen med PC'n og får den til å klikke igjen med en gang jeg starter den i normal modus.) Har googlet rundt og funnet ut at noen har dette problemet pga problemer i registeret på PC'n. Jeg har cleanet opp registeret og defragmentert det ved hjelp av kjøpeprogrammer som Tune-Up Utilities til ingen nytte. Trenger virkelig hjelp her hvis noen har noe peiling på hva som kar forårsake dette problemet. Endret 12. juni 2011 av Trollface Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Høres ut som en formatering av maskinen din kunne vært på sin plass. Lager ikke steam en dump log med informasjon om hva som gikk galt forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå