thkjell Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei For ei stond siden så backup`a eg alle bildene mine på dataen. Programmet eg brukte hette "Areca" (Backup programm). Eit program så eg blei anbefalt. Når eg var ferdig å backup`a alle bildene, så gikk det ikkje ann å opne bildene... Det stod; "Photo gallery can`t open this photo or video. The file may be unsupported, damaged or corrupted". Hva har skjedd ? Takker Mvh. Kjell. Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det høres ikke bra ut, hvor tok du backup til? Får du ikke sett bildene dine der heller? Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Det høres ikke bra ut, hvor tok du backup til? Får du ikke sett bildene dine der heller? Til ein ekstern hardisk. Nei får ikkje se bilde... Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det høres ikke bra ut, hvor tok du backup til? Får du ikke sett bildene dine der heller? Til ein ekstern hardisk. Nei får ikkje se bilde... Tenkte du kanskje hadde satt opp til move i steden for copy/backup, men er ikke filene ok på den eksterne disken kan du ha et problem. Se på bildene med filemanager (eller hva det nå heter) hvor store er bildefilene? Får du åpnet dem derfra? Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Det høres ikke bra ut, hvor tok du backup til? Får du ikke sett bildene dine der heller? Til ein ekstern hardisk. Nei får ikkje se bilde... Tenkte du kanskje hadde satt opp til move i steden for copy/backup, men er ikke filene ok på den eksterne disken kan du ha et problem. Se på bildene med filemanager (eller hva det nå heter) hvor store er bildefilene? Får du åpnet dem derfra? Hvor finner eg filmanager? Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvor finner eg filmanager? Tror den heter windows utforsker på norsk, filbehandler, har hatt mange navn. Trykker du Windows-tasten og "e" samstidig dukker den opp. Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Det høres ikke bra ut, hvor tok du backup til? Får du ikke sett bildene dine der heller? Til ein ekstern hardisk. Nei får ikkje se bilde... Tenkte du kanskje hadde satt opp til move i steden for copy/backup, men er ikke filene ok på den eksterne disken kan du ha et problem. Se på bildene med filemanager (eller hva det nå heter) hvor store er bildefilene? Får du åpnet dem derfra? Filen heter; jpg. Sier det dei noe? Hvor finner eg filmanager? Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Normalt heter bilder "EtEllerAnnetNavn.jpg", hva slags kamera har du? Antok du brukte Windows, korrekt? Og i tilfelle hvilken versjon? Ser at dette kan være vanskelig å løse på nett. Har du noen bekjente med bra datakunnskap anbefaler jeg deg nesten å bare skru av PCen og få hjelp av en som kan være til stede. Desto mer du bruker PCen uten å finne aut av det desto større blir sjansen for å miste bilder hvis noe har gått skikkelig galt. Endret 12. juni 2011 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå