tombakkelund Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har lenge vært på leting etter et par (minst en!) musiker(e) på Toten, som er både flinke nok, entusiastiske og engasjerte - til å spille fast i et band, uten hell. Har selvsagt vært borti en håndfull "musikere", som har endt opp til å være stort sett bare kids, folk som spiller for å SE bra ut, eller kontrolerende kødder som mener sterkt at et band MÅ ha en slags leder. Musikksjanger er jeg ikke så alt for pirkete på, det kan diskuteres nærmere siden. Er veldig fleksibel, sånn sjangermessig. Personlig vil jeg helst lage egne låter. (med 'egne' mener jeg da som et band, ikke bare meg alene). Spiller hovedsaklig gitar, og synger. Er utrolig glad i å lage sanger. Personlig vil jeg se på meg mer som en komponist enn noe gitarist eller vokalist. Trommer er derimot det jeg er praktisk "best" i. Spilt det i 7 år nå, og vil tørre å påstå at jeg nailer det ganske bra. Selv om det ikke er hva som apellerer mest. Rytmen ved å kunne å spille trommer virket bare nødvendig på den tiden. Er foresten en 18 år gammel gutt/mann/fyr fra Bøverbru, Oppland, Toten. Mye tid på hendene. HÅPER på svar. Litt drøyt å ty til forum på denne måten, men hadde vært helt fantastisk om jeg hadde fått noe respons. - Tom-A. Bakkelund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå