Aenema Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er enig med Bozzeye, enkelt og greit, og hvis du ikke forstår hva han mener så er ikke det mitt problem. Han har mye bedre argumenter enn deg. Menneskeheten består av utallige enkeltindivider som oppfører seg helt forskjellig, så jeg klarer ikke å ta hverken deg eller trådstarter seriøst når dere bruker ett eksempel og såkalt «allmenkunnskap» for å bevise at de fleste kvinner er viljeløse idioter. Det blir bare for dumt Anse dette som mine siste ord i diskusjonen. Jeg synes dere er helt på jordet, punktum. 3 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 vel det er din mening og det er helt greit. det endrer ikke fakta for det om 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 vel det er din mening og det er helt greit. det endrer ikke fakta for det om Din mening er ikke fakta. Fakta Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 det er sant men er ikke min mening, det er fakta bak det blotte øyet, bare folk vil ikke inrømme det min mening er at jeg egentlig driter i hva jentene holder på med så lenge jeg får den type jente jeg vil ha Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Fakta? Nå er du på bærtur. De «fakta» trådstarter presenterer er én enkelt artikkel, som omhandler én enkelt kvinne og hennes handlinger. De «fakta» du presenterer er dine egne erfaringer, som er langt fra representative for virkeligheten. Hva ser du med det blotte øyet? Hvor mange kvinner ser du med dine egne øyne? Svaret er en brøk med meget høy nevner. Likevel skal dette representere flertallet? 2 Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 ALLE har jo hatt dama di? Hu vakke no spes! T-løs i senga! Har du en NY dame nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå