Ideal Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Da mener jeg ikke alle, men de fleste.. Bakgrunnen er følgende historie: http://www.mauritiushot.com/ryan-giggs-on-news-of-the-world-front-page/ http://www.myvisitingcard.com/2011/update-natasha-scandal-ryan-rrying-to-gag-his-bro-with-hush-money.html samt http://justlife4me.com/entertainment/sports/watch-geordie-lewi-white-and-natasha-giggs-affair/ Denne dama har altså vært gift med broren til Ryan Giggs. Så har hun knulla Ryan Giggs i tillegg i åtte år. Mens hun hadde samleie med Rhodri Giggs har hun angivelig svart på en innkommende telefonsamtale fra Ryan Giggs, der han ba henne møte henne for et kjapt knull på et hotell. Videre har hun knulla Phil Bardsley, Danny Simpson og Dwight Yorke, mens de var Manchester United spillere, mens hun var gift med denne Rhodri Giggs, og en sånn DJ/Promoter type på ferie i syden. (Det gjør jo nesten alle norske damer på "jentetur" til syden også..) Så da er spørsmålet: Er kvinner virkelig viljeløse idioter som bare må la seg knulle av alle og enhver fordi de ikke klarer å stå i mot, eller er dette et bevisst egoistisk valg de gjør på bakgrunn av at de er gigantiske horer og egoistiske svin? Og igjen, da mener jeg ikke alle kvinner.. men flertallet. (Før noen sier noe, jeg har dame, og er fornøyd med akkurat henne, det forandrer ikke på premissene for diskusjonen). Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det der er ei ganske god oppfatning av det vi kaller ei dame. 8 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Meh. Det er mange løsslupne kvinner i dagens feminiserte samfunn ja, men man må erkjenne at dette samfunnet er skapt by design. Jeg klandrer ikke kvinnene selv, de er hjernevasket og formet gjennom media. 9 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Så da er spørsmålet: Er kvinner virkelig viljeløse idioter som bare må la seg knulle av alle og enhver fordi de ikke klarer å stå i mot, eller er dette et bevisst egoistisk valg de gjør på bakgrunn av at de er gigantiske horer og egoistiske svin? Og igjen, da mener jeg ikke alle kvinner.. men flertallet. (Før noen sier noe, jeg har dame, og er fornøyd med akkurat henne, det forandrer ikke på premissene for diskusjonen). Nei. Det at noen ønsker å spre beina for alt de kan få gjør ikke så flertallet av kvinner ønsker dette også. Meh. Det er mange løsslupne kvinner i dagens feminiserte samfunn ja, men man må erkjenne at dette samfunnet er skapt by design. Jeg klandrer ikke kvinnene selv, de er hjernevasket og formet gjennom media. Eller så er det bare vi som har inntrykket av at dagens kvinner er mer løsslupne siden det er de som skriker høyest? Hva sa du om hjernevasking og forming gjennom media igjen? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg FlinkeFreddy Skrevet 12. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2011 Vell, du glemmer at Ryan Giggs også er ganske korka som høvler over kona til broren sin... "Alle menn er viljeløse idioter?" Ellers er jeg rimelig enig i at den aktuelle kjerringa er rimelig verdiløs for verden... 17 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Tull, TS har et forvrengt kvinnesyn. Lenke til kommentar
Populært innlegg 1245112654122755325882462 Skrevet 12. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) At kvinnemennesket er ganske verdiløst i seg skjøl er jo et faktum. Kvinner er vesener som i dei fleste tilfeller lever av sitt eget underliv siden dem ikkje er kompetente til og få seg en jobb eller styre en økonomi til og kunne brødfø meir en 2 par sko. Bak kvar en rik kvinne sitter det en skilt mann. Endret 12. juni 2011 av Priim 24 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Greit nok at dama er løsluppen. Big deal, shit happens. Det jeg reagerer på er at Ryan Giggs knullet kona til broren.. Hater sånne folk. 4 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Så da er spørsmålet: Er kvinner virkelig viljeløse idioter som bare må la seg knulle av alle og enhver fordi de ikke klarer å stå i mot, eller er dette et bevisst egoistisk valg de gjør på bakgrunn av at de er gigantiske horer og egoistiske svin? Og igjen, da mener jeg ikke alle kvinner.. men flertallet. (Før noen sier noe, jeg har dame, og er fornøyd med akkurat henne, det forandrer ikke på premissene for diskusjonen). Nei, kvinner flest er ikke det. I media (og på dette forumet) hører man om kvinner som er notorisk utro, og da er det lett å danne seg et bilde av hvordan kvinner "er". Det gjelder å se helheten, og den handler ikke kun om utro kvinner, men også om de som ikke er utro. 2 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Faktumet at kvinnemennesket er ganske verdiløst i seg skjøl er jo et faktum. Kvinner er vesener som i dei fleste tilfeller lever av sitt eget underliv siden dem ikkje er kompetente til og få seg en jobb eller styre en økonomi til og kunne brødfø meir en 2 par sko. Bak kvar en rik kvinne sitter det en skilt mann. Kan du vennligst legge frem troverdige bevis eller kilder for dine påstander? Synes det er veldig usansynlig at hver eneste rike har livnært seg av menn. Kanskje noen, kanskje mange, kanskje de fleste. Men alle er høyst usansynlig. Og hvorfor er kvinner så inkompetente? Jeg er ingen feminist(takk Gud), men når du brer alle kvinner over en kam med så kontrovressiele meninger så, begynner jeg å rynke litt på nesen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Faktumet at kvinnemennesket er ganske verdiløst i seg skjøl er jo et faktum. Kvinner er vesener som i dei fleste tilfeller lever av sitt eget underliv siden dem ikkje er kompetente til og få seg en jobb eller styre en økonomi til og kunne brødfø meir en 2 par sko. Bak kvar en rik kvinne sitter det en skilt mann. Kan du vennligst legge frem troverdige bevis eller kilder for dine påstander? Synes det er veldig usansynlig at hver eneste rike har livnært seg av menn. Kanskje noen, kanskje mange, kanskje de fleste. Men alle er høyst usansynlig. Og hvorfor er kvinner så inkompetente? Jeg er ingen feminist(takk Gud), men når du brer alle kvinner over en kam med så kontrovressiele meninger så, begynner jeg å rynke litt på nesen. Eg har aldri i mitt liv opplevd at ei kvinne har hatt en jobb som ikkje ville blitt gjort bedre av en mann, sett bort i fra vaskedame. er ingen kvinnehater er bare at den utrulige lite utvikla problemløysningsevnen kvinner har, den holder rett og slett ikkje mål. Dessuten, ta og gå inn og se på skattelister og rikinglister, er stort sett menn, se på skilsmisser, er kvinner som robber menn for alt dem har. Har i få skillsmisser sett at en mann har såtte igjen med mer en da han startet? golddiggers 3 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 kvinner er ofte verre enn menn men menn finner seg i det så lenge de får fitte så i det store å det hele så det kvinnfolka gjør er egentlig kun å utnytte mannfolka sin idiotiske holdning om at det er greit så lenge "jeg" får. så skal du tenke videre på det så er bare kvinnfolka et hakk smartere enn mannfolka når det kommer til dette området fordi kvinnfolka klarer å unngå å tenke med hormonene men mannfolka tenker nesten kun med testosteronet sitt. er ikke verre når det kommer til ting som ikke har med forhold eller sex å gjøre så er mannfolka overlegne i alle baner (smartheten) Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Eller så er det bare vi som har inntrykket av at dagens kvinner er mer løsslupne siden det er de som skriker høyest? Hva sa du om hjernevasking og forming gjennom media igjen? Huh? Dette bildet fant jeg tilfeldigvis gjennom google på bloggen til ei ungjente. Endret 12. juni 2011 av Gutten fra eventyret 1 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg tror ikke alle kvinner er sånn. Denne dama og hennes like er et avskum uten like som ikke er verdig nok til å være dritten under skoen min engang. Jeg er en United fan, men jeg har mistet veldig mye respekt for Giggs etter dette, bare så det er sagt. Jeg kjenner en del jenter som er og har vært i forhold. De fleste av disse har aldri vært utro, og har aldri kunnet tenke seg å være det heller, selv om sjansen har bydd seg flere ganger. Det er vel heller det at det er lettere å høre om slikt piss i disse dager med alle de sosiale mediene rundt oss. Men det er mange som ikke er utro, og det er det viktig å huske på. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Om feminismen har skylden for noe så måtte det være å sette kvinner mer fri fra skammens fengsel som har herjet med kvinner over hele verden i lange tider og som fortsatt herjer med mange av dem. Så hvis enkelte kvinner vil oppføre seg som enkelte menn så er vel det strengt tatt ikke noe problem... De fleste havner heldigvis på en mellomting. 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Om feminismen har skylden for noe så måtte det være å sette kvinner mer fri fra skammens fengsel som har herjet med kvinner over hele verden i lange tider og som fortsatt herjer med mange av dem. Så hvis enkelte kvinner vil oppføre seg som enkelte menn så er vel det strengt tatt ikke noe problem... De fleste havner heldigvis på en mellomting. Heh. Om du mener at å knulle rundt hele livet og så finne seg selv som førtiåring, barnløs og uten venner er å være fri så. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 For noen er det riktig, men jeg mistenker at vi finner et mindretall i den kategorien. Noen fler hvis vi fjerner kriteriet ditt om venneløs. Men fortsatt. Slik har menn oppført seg ganske lenge og jeg ser ikke hvorfor kvinner ikke skal få det valget også. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Undertrykt kvinne. Fri kvinne. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg hadde håpet du kunne kommet med et tilsvar på det jeg faktisk skrev... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kvinner er mer utro en menn, kvinner lyger mer en menn om det også. Finnes masse statistikker. http://www.omag.no/kropp_og_sex/kvinner_er_mest_utro http://www.dagbladet.no/dinside/2004/08/10/405048.html http://www.femina.no/php/art.php?id=365704 er gammle statistikker men ser jo i fra tid til annen at det stemmer. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå