Spillmer Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei eg prøver å komme fram til en liste med komponenter til en god gaming PC. Har ikkje lyst å overklokke noe sidan eg har 0 erfering med det.Maks budsjett 10k. Trenger ikkje skjerm, tastatur, OS og mus. Speler for det meste wow, men vi ha tilgang til high graphic og i tilleg frapse kamper ved siden av. Kommer sikkert til å teste andre spel enn wow med,spess BF 3. Her er lista: Ram Hardisk DVD brennar Hovedkort Strømforsyning SSD Processor Kabinett Grafikkkort Er det noe som ikkje passer og bør forandres? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 blu ray... er greit og ha Lenke til kommentar
David_T Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 blu ray... er greit og ha Kan du si meg hva han skal med en Blu-ray spiller om maksinen skal brukes til spilling??? Det er da bortkasta penger om den skal brukes til spillig, med tanka på at et vanlig CD-Rom kjører vanlig DVDer osv. Med mindre han skulle ha bygd en Film, bilde maskin osv hadde det vært bra med Blu-ray. Så.. Hva skal han med Blu-ray når han ikke har nevnt film? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 hvis du skal se en film, er ikke et must men jeg hadde tatt det uansett.. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Processor Du kan jo gi 200kr mere for 2500k og kjøpe en CPU-kjøler så klokker du prossesoren. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Heisann Anbefaler deg ikke å bestille fra pixmania. Dem har veldig dårlig service og laaaaaang leveringstid. Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe fra dustinhome.no eller mpx.no 1 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Heisann Anbefaler deg ikke å bestille fra pixmania. Dem har veldig dårlig service og laaaaaang leveringstid. Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe fra dustinhome.no eller mpx.no Støttes! Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Men da handler eg på dustin home eller mpx, er det de 2 som er til å anbefalle? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hardisk CPU kjøler Bluray SSD Minne Fulltower Har byttet til denne, denne ser ut som den har bedre air flow Strømforsyning Burde eg ha meir? tenkt å oppgradere skjermkort ofte som nye kommer ut og bruke SLI Hovedkort Processor 2 stykk skjermkort Går for gtx 580 SLI Prislappen blir på 15 000 Noen ting som ikkje passer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå