lasse_hansen87 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei sann. Kinect labs er tilgjengelig for gratis nedlastning på xbox live, noen som har prøvd dette, og som kan fortelle åssen det var? Funkerer det så bra som det ser ut?? Kan man "få seg selv" som avatar figur? LH Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du kan lage deg selv ja, men eneste du kan gjøre med den er å lagre den på kinectshare.com Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Vent, så man kan ikke bruke det som Live avataren din? Jeg trodde det var hele poenget. Nå har jeg uansett ingen planer om Kinect, men likefullt litt bummer. Endret 12. juni 2011 av ScreamRape Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 jeg også trudde man kunne bruke figuren som avatar figur.. Mener å ha lest det et sted nå nettopp, hmm... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vent, så man kan ikke bruke det som Live avataren din? Jeg trodde det var hele poenget. Jeg tror det har noe å gjøre med at MS ønsker å unngå vulgære avatarer. Det burde dog være ganske enkelt å finne en løsning på det problemet, så det kan hende at det er noe annet som ligger bak. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Er vel mest sannsynlig noe med at de da ikke får solgt flere "avatarklær", eller noe slikt no. Det er jo penger som styrer det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå