Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming laptop

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Jeg skal kjøpe en laptop til spilling. Målet er å kunne kjøre de nyeste spillene på bra grafikk uten noe problem. Budsjettet ligger på rundt 10-15k.

Jeg har allerede en 128gb SSD som jeg har lyst til å installere i denne pc'n, altså jeg vil trenge en som har mulighet til 2 harddisker.

Hvordan er det med bygging av laptopper?Går dette i det hele tatt ann?

Takker for alle svar!:D

Svar som ikke kvalifiseres helt til kravene mottas selvsagt med takk og tas in til konsiderasjon;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også sett litt på denne til 11,3k, et par hakk billigere, dog uten mulighet for 2 harddisker(?).

Kjenner en som har den, han er ganske fornøyd med den. Det er ikke så veldig viktig med 2 harddisker, vis du ikke skal ha en SSD harddisk da.

Var det som var tanken, men såvidt jeg har forstått det så hjelper SSD bare med lastetider og lignende i spill, og ikke selve spillet, så det er ikke så farlig

Lenke til kommentar

Var det som var tanken, men såvidt jeg har forstått det så hjelper SSD bare med lastetider og lignende i spill, og ikke selve spillet, så det er ikke så farlig

Vet ikke så veldig mye om SSD, men jeg har også forstått den laster mye fortere. Jeg syns det er waste å bruke 1000kr på 60gb SSD.

Lenke til kommentar

Vet ikke så veldig mye om SSD, men jeg har også forstått den laster mye fortere. Jeg syns det er waste å bruke 1000kr på 60gb SSD.

Jeg har som sagt allerede en 128 gb SSD så prisen blir ikkke noe høyere;)

Lenke til kommentar

Jeg ble litt forvirra nå, Denne er akkurat samme pc som denne, bare at førstnevnte har 3D støtte.

I spesifikasjonene som komplett oplyser om står det at 3D versjonen har 2 hardisker, men med den andre er det bare nevnt en

Endret av maikzor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...