Petterboy95 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 hei hvordan får jeg endret ås jeg får kartene i 3d?? tenkte å legge ned en mann å gå rundt å se men da må jeg få alt i 3d Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Nøyaktig hva er det du er ute etter ? - GE viser alt terreng i 3D, gå til Grand Canyon i omvisnings turen så ser du fort det. - Eller så er det noen amerikanske byer hvor mange bygninger er replikert som 3d-modeller, Gå til New York for eksempel. - Street View, dette er det nærmeste du kommer en tur på gata, men er ikke egentlig 3D, bare masse bilder tatt langs veien og sydd sammen. Street View aktiverer du ved å dra den lille gule mannen til høyre og slippe et sted på kartet.. ikke SÅ mange steder hor dette fungerer men en god del store byer også i norge. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du tenker vel ikke på Google Maps med Street View? http://maps.google.com/help/maps/streetview/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå