Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

For litt siden har jeg hatt et forhold med en pakistansk dame. Vi hadde et veldig intim forhold, og gjentatte ganger har vi hatt sex. Problemet oppsto etter at jeg slo opp med henne og nå mener hun at jeg har brukt henne og spredd løgner angående henne. Hun har flere ganger truet med at hun vil gå til broren. Jeg tolket dette at broren vil komme til å banke meg. Nå aner jeg ikke hva slags kultur pakistanerer har utenom izzat filmene, men jeg vet med sikkerhet at de vil banke meg fordi æren hennes står på spill?

Noe forslag til hva jeg kan gjøre med situasjonen? Jeg har gang på gang sagt at jeg vil beholde hennes vennskap, men ikke elske henne.

Postet av anonym: ebe0b14692ebf54cb1964053724bf8f7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at hun forteller meg hvordan jeg brukte henne for å ha sex og deretter å ha skrytt til venninnene hennes. Helt absurd, men jeg skjønner at hun er sårbar nå. Jeg var hennes første så det kan ha mye med det å gjøre. Og dette er jo ikke akkurat et kort forhold på noen uker. Vi hadde et kjærlighetsforhold på fire-fem måneder. Dog har jeg aldri møtt hennes bror ei familie. Nå har hun brytet all kontakt med meg.

Jeg håper at BAS har riktig. Men fremdeles sitter jeg med en usikker følelse angående dette.

Lenke til kommentar

Enig med Kitaii, hvis hun er litt "agressiv" i tonen når dere har kontakt ville jeg tatt helt avstand(selvfølgelig på en respektfull måte). Er jo litt dumt hvis du sier "klarer ikke å ha kontakt med deg for du er helt gal i hodet", du kan eventuelt si "jeg synes det er vanskelig å ha kontakt med deg nå fordi det vekker mange vonde følelser. Jeg ønsker derfor litt avstand en stund":)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...