Gå til innhold

[Løst] Får ikk åpnet torrents via opera til utorrent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last ned torrenten og velg "åpne i", for så å velge uTorrent. Skal vel ikke være vanskeligere? Og hvis Opera ser torrentprogrammet kan man vel åpne direkte også? Foretrekker selv Azus (Azereus) framfor Opera sitt innebygde system, og får opp spm om jeg vil åpne i Azereus eller Opera når jeg velger å åpne torrenten direkte framfor å lagre den. Men som sagt, last den ned isteden for å åpne direkte og velg "åpne i", finn så uTorrent.exe og velg dette. Skal funke :)

Håper jeg forstod problemet rett, litt mer info kunne vært greit :p Men håper det hjalp ;)

Lenke til kommentar

Last ned torrenten og velg "åpne i", for så å velge uTorrent. Skal vel ikke være vanskeligere? Og hvis Opera ser torrentprogrammet kan man vel åpne direkte også? Foretrekker selv Azus (Azereus) framfor Opera sitt innebygde system, og får opp spm om jeg vil åpne i Azereus eller Opera når jeg velger å åpne torrenten direkte framfor å lagre den. Men som sagt, last den ned isteden for å åpne direkte og velg "åpne i", finn så uTorrent.exe og velg dette. Skal funke :)

Håper jeg forstod problemet rett, litt mer info kunne vært greit :p Men håper det hjalp ;)

Det er liksom problemet.. kommer ikke så langt at jeg får spørsmål om å laste ned torrenten engang... å åpne en torrent i et program via opera pleide ikke å være serlig vanskelig... opera gir meg bare feilmelingen om at den ikke finner Programmet for filtypen.. den gjorde dette automatisk før... har prøvd å gå inn i instillinger(i opera) men finner ikke ut hvordan jeg skal legge til utorrent..

Takk for hjelp! :)

Er ikke dette grundig feilpostet?

Satan! hvordan klarte jeg dette -.-' soz!

Lenke til kommentar

Trykk CTRL + f12 --> avansert--> velg nedlastinger --> fjern haka på "skjul filtyper åpnet med opera" --> i hurtigsøkfeltet skriver du inn torrent --> dobbeltklikk på den linja application/x-bittorrent --> inne der kan du velge om torrent fila skal åpnes i standard torrent program eller om du vil ha spørsmål hver gang hva du vil gjøre.

Lenke til kommentar

Trykk CTRL + f12 --> avansert--> velg nedlastinger --> fjern haka på "skjul filtyper åpnet med opera" --> i hurtigsøkfeltet skriver du inn torrent --> dobbeltklikk på den linja application/x-bittorrent --> inne der kan du velge om torrent fila skal åpnes i standard torrent program eller om du vil ha spørsmål hver gang hva du vil gjøre.

Woah! Tusen takk! du er en engel! Nå ordnet det seg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...