Mr. President™ Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei. Så at man kan kjøpe nexon game card fra gamestop i Norge og i andre land. Og det koster vel rundt 60kr? Hvor mye nx får man for det? Bare lurer fordi leste på forumene dems at de bare addet en 0 foran prisen. Altså koster game carden 100kr fikk man 1000nx men det var ikke nok. Lenke til kommentar
jensengen2 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 vet du hva, ikke bruk penger på slike spill! De legges ned om 1-2år, LEGGES NEd. og da går dine penger og våpen + og alt det der tapt.. du mister hele greia liksom Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 vet du hva, ikke bruk penger på slike spill! De legges ned om 1-2år, LEGGES NEd. og da går dine penger og våpen + og alt det der tapt.. du mister hele greia liksom vet du hva, det var ikke det jeg suprte om, og jeg sa ikke at jeg skulle bruke penger på det. og dette spilelt har vært oppe i over 5 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå