David_T Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Da har jeg vært innom Dustin home å sett etter deler, å endt opp med dette: http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=53ca8a59695f411eb0df9723e7b0638a Bra valg? Og støtter hovedkortet Sata 3 som SSD disken krever? Og burde jeg beholde den CPU kjølern jeg har nå? Eller gå for en H70 Vann kjøler som koster 50kr mer? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Alt ser bra ut Eneste jeg ville ha gjort var å bytte skjermkortet til ASUS sitt Billigere er det og Ang cpu kjøler så er det mer smak og behag. Trur jeg personlig ville gått for vannkjølingen pga strørrelsen til noctuaen Lenke til kommentar
David_T Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Ok Er Asus sitt kort noe bedre? Ser at den jeg la ut har mere Minnehastighet og GPU klokkefrekvens Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 NH-D14 er den beste kjøleren du kan få på markedet som ikke er selvbygget vannkjøling. Alt ser bra ut. SO-utgaven fra gigabyte er meget god, og med mindre du har tenkt å overklokke selv er den et godt valg. ASUS-utgaven er billigere og lar det komme opp på en like høy Core- og Memory-frekvens om du overklokker, da overklokking av grafikkort og hvor langt du kommer er mer avhengig av å vinne lotteriet. Jeg vet ikke helt hvorfor du har to Spinpoint F3 1TB, du kan sikkert droppe en av dem. Det du kanskje burde være OBS på er at det har vært problemer med Sandforce-kontrolleren som brukes i Agility 3, om det gjelder den utgaven du har valgt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
David_T Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 NH-D14 er den beste kjøleren du kan få på markedet som ikke er selvbygget vannkjøling. Alt ser bra ut. SO-utgaven fra gigabyte er meget god, og med mindre du har tenkt å overklokke selv er den et godt valg. ASUS-utgaven er billigere og lar det komme opp på en like høy Core- og Memory-frekvens om du overklokker, da overklokking av grafikkort og hvor langt du kommer er mer avhengig av å vinne lotteriet. Jeg vet ikke helt hvorfor du har to Spinpoint F3 1TB, du kan sikkert droppe en av dem. Det du kanskje burde være OBS på er at det har vært problemer med Sandforce-kontrolleren som brukes i Agility 3, om det gjelder den utgaven du har valgt vet jeg ikke. Har ikke planer om å overklokke Skjermkortet nei. Så da er det et bra valg? Og ang SSD disken tar jeg sjansen, har hørt gode ting om den, og dem som har brukt den har ikke hatt problemer med den. (Dem jeg har spurt ) Og kjøper 2stk 1TB fordi jeg trenger det. Jeg fyller opp disker med musikk, spill, programmer og filmer som bare det! Så trenger en del Og like greit å ha litt extra når man først kjøper! Så da bør jeg altså gå for NH-D14 istedet for H70 om jeg har forstått rett, eller? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Japp. Alt er da riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå