rambo555 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Får skikkelig mye snørr i nesa etter matinntak. Hver gang jeg spiser noe så må jeg nesten snyte ut snørr altså det produseres skremmende mye snør når jeg eter food- Detter problemet begynte en gang etter en forskjølese jeg hadde for over 1 år siden. Noen som har peiling på hvordan man stopper detter shitet?? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Er det grønt? eller blankt? Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Er det grønt? eller blankt? blankt trur det har noe med tyggemekanismen å gjør.. For dette skjer bare når maten skal tygges. Endret 12. juni 2011 av rambo555 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ok. Jeg vet ikke hva som kan gjøres desverre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har slettet noen tulleposter og svar på disse. La slikt være. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå