Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

netcom vs telenor mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

hva er best?

hva bør jeg gjøre viss jeg skal ha bedre signaler , der jeg er er det ingen signaler så trenger noe forsterker...

er på Lundamo - lyngen-melhus kommune- Sør-Trøndelag

vil ha noe så jeg kan bestille når jeg skal bruke den

helg og kveld ellernoe

og bruker betal for bruk utenom helgene jeg er der..

spørsmålet er. har netcom eller telenor best dektninger

hva må jeg gjøre for å få bedre tekninger.

har Telenor usb for å få nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har, såvidt jeg vet, vunnet alle tester de har vært med i. Leste her om dagen at de skal komme med noen nye abbonnementer ganske straks også. En av fordelene med det var at de skulle tilby høyere hastigheter og bedre rekkevidde fordi de går over til 900MHz-båndet.

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Telenor har, såvidt jeg vet, vunnet alle tester de har vært med i. Leste her om dagen at de skal komme med noen nye abbonnementer ganske straks også. En av fordelene med det var at de skulle tilby høyere hastigheter og bedre rekkevidde fordi de går over til 900MHz-båndet.

Mvh Faller

når vil dette komme?

takk for info..

så det vil utvide rekkevide og gjøre så jeg vil få bedre signaler..?

Lenke til kommentar

Det som blir gjort for å forsterke signaler er at man endrer frekvensbånd. Typisk idag har Telenor mobilt bredbånd på 1800- og 2100 MHz-båndet. Det fører til høye hastigheter, men dårligere rekkevidde. De har klart å beholde hastigheten, men forbedre rekkevidde ved å gå ned til 900 MHz-båndet.

Jeg mener å ha lest at det komme ila denne uken, men kan være at det var neste uke. (Noe usikker på dette) Følg med på Telenor sin mobile bredbåndside

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Det var snakk om at de skulle komme med nye abonnement til mobilt bredbånd 15 juni, etter det jeg har fått med meg. Men ellers har Telenor generelt bedre dekning, samt de bygger ut og oppgraderer bortimot samtlige basestasjoner til LTE nå.

Angående dekning og signaler, er det ikke noe du kan gjøre.

- Mortis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...