Petterboy95 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 hva er best? hva bør jeg gjøre viss jeg skal ha bedre signaler , der jeg er er det ingen signaler så trenger noe forsterker... er på Lundamo - lyngen-melhus kommune- Sør-Trøndelag vil ha noe så jeg kan bestille når jeg skal bruke den helg og kveld ellernoe og bruker betal for bruk utenom helgene jeg er der.. spørsmålet er. har netcom eller telenor best dektninger hva må jeg gjøre for å få bedre tekninger. har Telenor usb for å få nett. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Telenor har, såvidt jeg vet, vunnet alle tester de har vært med i. Leste her om dagen at de skal komme med noen nye abbonnementer ganske straks også. En av fordelene med det var at de skulle tilby høyere hastigheter og bedre rekkevidde fordi de går over til 900MHz-båndet. Mvh Faller Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Telenor har, såvidt jeg vet, vunnet alle tester de har vært med i. Leste her om dagen at de skal komme med noen nye abbonnementer ganske straks også. En av fordelene med det var at de skulle tilby høyere hastigheter og bedre rekkevidde fordi de går over til 900MHz-båndet. Mvh Faller når vil dette komme? takk for info.. så det vil utvide rekkevide og gjøre så jeg vil få bedre signaler..? Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 ka gjør mann for ¨forsterk signalan? må vi ha forsterker ellernå som vi da plugge inni den usb i forsterkern Lenke til kommentar
Faller Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det som blir gjort for å forsterke signaler er at man endrer frekvensbånd. Typisk idag har Telenor mobilt bredbånd på 1800- og 2100 MHz-båndet. Det fører til høye hastigheter, men dårligere rekkevidde. De har klart å beholde hastigheten, men forbedre rekkevidde ved å gå ned til 900 MHz-båndet. Jeg mener å ha lest at det komme ila denne uken, men kan være at det var neste uke. (Noe usikker på dette) Følg med på Telenor sin mobile bredbåndside Mvh Faller Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det var snakk om at de skulle komme med nye abonnement til mobilt bredbånd 15 juni, etter det jeg har fått med meg. Men ellers har Telenor generelt bedre dekning, samt de bygger ut og oppgraderer bortimot samtlige basestasjoner til LTE nå. Angående dekning og signaler, er det ikke noe du kan gjøre. - Mortis Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det går fint an å forbedre signalstyrken. Telenor selger f.eks trådløs routermodem som kan plasseres gunstig. Da vil man motta bedre signalstyrke enn ved datamaskinen. http://nettbutikk.telenor.no/ProductList.aspx?varekategoriid=bredband3&varekat=nettverk Lenke til kommentar
Faller Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da ligger nye abbonnementer tigjengelig på Telenor sine sider Så da er det bare å sammenligne Lykke til med valg av mbb. Mvh Faller 1 Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Da ligger nye abbonnementer tigjengelig på Telenor sine sider Så da er det bare å sammenligne Lykke til med valg av mbb. Mvh Faller tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå