Constanse Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja, tittelen sier vel det meste. Man kan finne det meste på nett, og om man i tillegg har litt nedsatt selvkontroll kan det meste ende opp i postkassen din. Mitt "verste" kjøp er heller søtt, en shitload med Orlando Bloom-plakater jeg kjøpte via TOPP-forumet når jeg var inne i min verste fjortissperiode. Dog, når jeg endelig kan handle på nettet selv er jeg redd større og mer ufornuftige ting vil ta Bloom sin plass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Mja, har ikke kjøpt så mye fra DA INTERWEBZ. Forrige uke kjøpte jeg en bag fra AIR VIETNAM, utelukkende fordi jeg skal fly med de innenlands i Vietnam om 2-3 uker og håper mæd credz fra Vietnamesere om jeg stiller i en sånn bag. Så eh ja. 2 Lenke til kommentar
valeur Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Neodymium-magnetleke: Noen hundre små magnetiske kuler. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Et USB-akvarium tror jeg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå