lollipop1986 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei! Jeg har en iphone 4, med abbonnement fra Ludo. De siste 24 timene har jeg ikke fått mottatt samtaler eller sms, men jeg får ringt ut og sendt sms. Er det noen andre her som har lignende problemer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har du testet at du faktisk har mottat noen i perioden? Lenke til kommentar
lollipop1986 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Jepp. Fått flere til å ringe meg, samt sende sms! Ingenting kommer gjennom, men det jeg sender ut kommer gjennom. Prøvd å sette simkortet inn i en annen tlf, og det blir ikke noe bedre! Bytter fra Ludo til Telenor i morgen! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ettersom Ludo bruker Telenor sitt nett og det kan fortsatt være etterproblemer etter Telenor sin nedetid her om dagen så vet jeg ikke hvor stor vits det er... Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jepp. Fått flere til å ringe meg, samt sende sms! Ingenting kommer gjennom, men det jeg sender ut kommer gjennom. Prøvd å sette simkortet inn i en annen tlf, og det blir ikke noe bedre! Bytter fra Ludo til Telenor i morgen! Er du sikker på at porteringen skjer i morgen? Har du prøvd SIM-kortet fra Telenor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå