jente2121 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Heisann:) Jeg lurer på om det er noen som er i samme situasjon som meg.... Jeg var sammen med en fantastisk gutt på alle måter for noen år siden, også seksuelt, han var så flink at jeg fikk tårer i øya av at det var godt..men jeg var den første for han så det var et "naturtalent" han må ha hatt.... Jeg var verdens dummeste og slo opp pga masse rart som skjedde.... Saken er at jeg har hatt en del typer etter han og ingen får meg en gang til å komme....er det noe galt med meg eller de jeg driver med...?? Noen av de skal jo ha erfaring så det holder men de får meg ikke til å komme en gang....eksen fikk meg til å komme mange ganger iløpet av en akt og jeg kom ALLTID!! Håper jeg finner tilbake til han en gang i tida men kunne vært kjekt å høre om det er meg som er rar eller om noen har opplevd det samme.... Hilsen: Jente på 21 år..:) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det kan kommme av at: du fokuserer på lengselen etter behandlingen til han første og ikke på det som skjer der og da. dere rett og slett ikke har "matchet". at han første gjorde noe spesielt som du enda ikke har bedt en av de andre om å gjøre. at du har fått dårligere selvbilde etterpå som ødelegger for deg. Bare noen forslag 3 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Du må huske at ikke gutten har ansvaret for din orgasme, han kan hjelpe, men i bunn og grunn er det samarbeid som må til. Speak up, si hva du liker, eller stfu og ta det du får. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Greia er; alle jenter er forskjellige. Veldig mange kan ikke komme bare ved vaginalt samleie, noen liker å bli stimulert hardt på klitoris, noen løst, etc. etc. Gutter må få stimulert penishode. That's it. Jenter må KOMMUNISERE hva de liker og ikke liker, jeg tror nesten ikke jeg har vært borti en jente som har de "samme knappene". Alle er forskjellige. Speak up og si hva du liker. Så får du det. Garantert. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Snakk med hverandre. Si hva du liker og hva som får deg til å komme. Gutter er ikke tankelesere eller synske ... Lenke til kommentar
jente2121 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg sier hva jeg liker, på samme måte som jeg gjorde med eksen min....er fullstendig klar over at jeg har ansvar for min egen oregasme men jeg gir dem akkuratt den samme informasjonen men det hjelper ikke.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva med de andre punktene jeg listet opp? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 La meg gjette, du kommer alene, men det er ikke like enkelt(og at det kanskje var enklere før) Du tror kanskje at eksen er "malen" for alt det gode, og at du setter alt og alle opp mot han og dermed blir aldri ting helt bra igjen? Kanskje du tror det er feil å tenke sånn også og synes kanskje det var den mest fantastiske perioden i ditt liv? bare sånt...hva jeg tenker btw Menne, fra spøk til halvor, så kan det rett og slett være hvordan folk er formet nedentil og hvordan han bruker utstyret, og om han er flink til å lytte etter signaler fra deg(<-- min teori ihvertfall). Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gutter må få stimulert penishode. Tull. Det er mulig å få orgasme uten engang å røre penis. TS: Det er mye avhengig av deg selv dette tror jeg. Nå har jeg selv en dame som aldri hadde hatt orgasme før hun møtte meg, men det tror jeg ikke er fordi jeg er 'flinkere' enn de andre, men at jeg 'matcher' damen bedre. (da snakker jeg om hva hun føler og tenker om meg og mitt) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gutter må få stimulert penishode. Tull. Det er mulig å få orgasme uten engang å røre penis. TS: Det er mye avhengig av deg selv dette tror jeg. Nå har jeg selv en dame som aldri hadde hatt orgasme før hun møtte meg, men det tror jeg ikke er fordi jeg er 'flinkere' enn de andre, men at jeg 'matcher' damen bedre. (da snakker jeg om hva hun føler og tenker om meg og mitt) Wow, du har hørt om G-punktet. Jeg snakker selvsagt om det gutter flest "vil", og det er selve penetreringen. Er ikke så altfor mange gutter som er så voldsomt gira på at jenta stikker noen fingre i endetarmen. Undertegnede spesielt. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har ikke noe med g-punktet å gjøre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sex er ein lagsport. Om du ikkje kjem i mål må du gå i deg sjølv for å finna ut kva som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg