NotoriousBIB Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Windows tasten på tastaturet mitt låser seg noen ganger slik at hvis jeg trykker på "f" så kommer jeg inn på søkefunksjonen i windows. Dette skjer som oftest hvis jeg låser maskinen (windows-tast + L). Men det har også skjedd hvis jeg har spilt et spill og jeg har kommet borti den så har den låst seg, selv om tastaturet har sånn "gaming-mode" slik at windws knappen ikke gjør noe. Er det noe feil med tastaturet mitt, eller windwos? Jeg har prøvd å se under knappen for å se om det er noe under den, men ser ikke noe. Tastaturet er foressten: Microsoft SideWinder X4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har opplevd dette tidligere at maskinen oppfatter en eller flere slike spesialtaster som markerte. Slik at jeg tror det er en bug i systemet og ikke i tastaturet ditt. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Ok, vet du en måte man kan fikse det på? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Nei, det går stort sett over av seg selv, men det hadde jo ikke skadet med en løsning på problemet... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 At windows-tasten låser seg ved bruk av win+L har jeg selv opplevd, min teori er at windows "resetter" tastaturinput når logon-skjermen vises. Samme som å starte enkelte konsoller med joysticken pekende oppover om du har prøvd dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå