allymos Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hei! Jeg trenger en oppgradering av harddisken min nå. Jeg trenger mye plass så jeg trenger 1 TB minst. Den skal brukes til en del spill , men er ikke noen hardcore gamer. Skal også brukes til å lagre filmer, musikk, og ellers vanlig pc bruk som surfing , msn og skype. 7200 rpm og opp er det eneste valget. Har ikke tenkt å bruke mer enn 800 kr. Helst greit nok stillegående Noen forslag? På forhånd takk Endret 12. juni 2011 av allymos Lenke til kommentar
allymos Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Den så absolutt veldig interresant ut Har du noen erfaring på hvor gode dustin home er på kjapp levering? bare av ren nyskjerrighet Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Har nok ikkje det. Men eg trur dei sende frå Sverige, so tar vel ein dag meir enn norske bedrifter. 1-3 dagar Endret 12. juni 2011 av Karbutar Lenke til kommentar
BAT Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Dustin bruker 1 dag til Oslo og så bruker posten vanlig tid derifra. Jeg har bare gode erfaringer med Dustin. Gode priser, god service, raske svar på mail og hurtig levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå