tobha Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Finnes det en TV som tilsvarer en Andersson A324FDC bare med innebygd hardisk? Er villig til og gå opp i pris, og det hadde ikke gjort noe med ett litt mer kjent merke. Andersson A324FDC: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-32-tom/andersson-a324fdcpvr/138574.3111/ Endret 25. juni 2011 av tobha Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva med det tv du trenger av funksjoner? PVR finner du på mange tver, men du må vel på de fleste koble til disk selv. Lenke til kommentar
tobha Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Hva med det tv du trenger av funksjoner? PVR finner du på mange tver, men du må vel på de fleste koble til disk selv. jeg vil ha en tv som er så lik denne som mulig bare med en innebygd harrdisk. Lenke til kommentar
Trine65 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Har akkurat kjøpt en Andersson a423d tv, og så langt er alt bra - MEN jeg får ikke satt på standby-knappen! Det er symboler for det på siden av tven, men de kan ikke trykkes på... Er det noe slags touch, eller hva kan det være? Finnes det noen transportsikring jeg må slå av først? Hjelp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå