Lenulf Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei. Jeg er på utkikk etter en bærbar pc med ganske spesifike egenskaper. Jeg har ikke hatt så mye hell med googling sålangt så jeg tenkte kanskje noen her kunne hjelpe meg. - Ingen DVD/CD-ROM (Bruker det aldri). - 15-16 tommer matt skjerm. - Ett skjermkort som bruker standard drivere, ikke noe switching (tenk nvidia optimus) eller annet fiksfakseri. - Batteritid kommer før ytelse. - så lett som mulig. Det var vel egentlig det men jeg har ikke hatt noe hell med å finne en litt større pc med "netbook profil". Har tenkt å bruke den til vanlig windows applikasjoner, surfing etc men vil gjerne ha en ok skjermstørrelse. Er det noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Så vidt jeg vet finnes det ingen bærbare med minst 15" uten optisk enhet. Du må nok ned til 13.3" skjerm for å få det. Lenke til kommentar
Lenulf Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Den eneste jeg har funnet så langt er denne HP envy 15. Litt dyrere, mer fokusert på ytelse enn jeg håpet og allerede et par år gammel. Endret 13. juni 2011 av Lenulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå