nomercy15 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg lurer på om nv38 kortene når de kommer hva kommer prisen sånn ca til å ligge på er de verdt pengene hvor mye bedre er de enn de andre kortene?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 i pris vil det nok ligge likt som fx5900 ultra gjør nå helt i begynnelsen, så vil prisen synke..ytelsesmessig ligger det nok garantert høyere enn fx5900 ultra, noe mer nøyaktig enn det kan jeg ikke si.. men jeg hadde uansett ventet på det istedenfor å handle inn skjermkort nå ( så lenge det ikke er ytterst nødvendig) om det er verdt pengene ? nei.. synes ingen skjermkort er verdt over 3000 kr og oppover. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Synes heller ikke at helt nye skjermkort som kommer ut er verdt pengene idag. Eneste kortet som var verdt pengene når det kom ut var Voodoo1 da det representerte nærmest en revolusjon i forbruker grafikkkort markedet. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 vet ikke mere enn det som står i artiklen: Xbit Labs at minnet kan bli klokket på hele 1 GHz på 256-bits buss, mens selve prosessoren trolig vil ligge rundt 5-600 MHz. Prisen vil typisk ligge på $399 og $499 (Ultra). men dette kan jo bli til fordel for prisene på fx 5900-kortene.vil sikkert synke en del når nv 38 kommer ut. kommer sikker tester lenger fram(aug,sep) Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Skal vel komme i fjerde kvartal i år, og er helt sikkert ikke verdt pengene før det har gått 3-4 måneder Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 det skal komme i september. tipper prisen vil starte på ca 4000 ( med 128mb minne) og synke. også settes prisen på 5900 ned litt for å gi plass til det nye kortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå