Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen stopper etter start

Anbefalte innlegg

Heisann, har nettopp fått meg ny pc, noen uker gammel, så er problemet det at rett etter at jeg har starta den så stopper den med en feilmelding 58 eller noe, har prøvd alt. Og alle viftene som er tilkobla hovedkortet stopper. Har prøvd å ta ut rambrikker, reinstallere prosessoren, resetta bios, ta grafikkortet ut, koble fra cd rom.

Noen som vet hva som er galt?

Specs:

- Intel Core i7 Quad Processor i7-2600K

- Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB

- XFX Radeon HD 6950 1GB GDDR5

- Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

- Corsair SSD Force Series F40A, 40GB

- Corsair Obsidian 650D Midi Tower Sort

- Cooler Master Silent Pro M700 700W PSU

- Sapphire PURE BLACK P67, Socket-1155

Endret av Ra!NoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første som slår meg, uten at jeg er noen ekspert, er at det kanskje er trøbbel med strømforsyninga, eller noen kontakter fra/til den?

Regner med at det er kjølepasta mellom prosessoren og vifta til prosessoren, slik at den ikke overoppheter og forårsaker shutdown?

Lenke til kommentar

Første som slår meg, uten at jeg er noen ekspert, er at det kanskje er trøbbel med strømforsyninga, eller noen kontakter fra/til den?

Regner med at det er kjølepasta mellom prosessoren og vifta til prosessoren, slik at den ikke overoppheter og forårsaker shutdown?

Ja, det er kjølepasta mellom. Alle viftene som går rett på strømforsyninga går, mens de på hovedkortet stopper. Men den bare freezer, så jeg må slå den av.

Endret av Ra!NoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...