Robert1992 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 hei! Trenger hjelp til en ok-problemstilling til historie-eksamen. Tema: Demokratiutvikling i Europa Eksamensmodell: Foredragsmodell er et relativt bredt tema, der man må ha med starten på demokrati(Bill of Rights), gjennom den franske revolusjonen osv. videre må man ha med hvordan demokratiet startet i norge, og litt om forskjellene på de to typene demokrati, inndirekte og direkte. takker for svar! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 hei! Trenger hjelp til en ok-problemstilling til historie-eksamen. Tema: Demokratiutvikling i Europa Eksamensmodell: Foredragsmodell er et relativt bredt tema, der man må ha med starten på demokrati(Bill of Rights), gjennom den franske revolusjonen osv. videre må man ha med hvordan demokratiet startet i norge, og litt om forskjellene på de to typene demokrati, inndirekte og direkte. takker for svar! Sitter med en rimelig lik oppgave, bare at mitt tema er "Demokratiutvikling". Jeg har ulike kompetansemål som jeg skal knytte oppgaven opp mot, hvis du har fått noen slike kunne det vært greit å poste disse slik at vi ser hva du bør ta med. Er litt tom på problemstillinger akkurat nå.. Lenke til kommentar
Robert1992 Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 hei! Trenger hjelp til en ok-problemstilling til historie-eksamen. Tema: Demokratiutvikling i Europa Eksamensmodell: Foredragsmodell er et relativt bredt tema, der man må ha med starten på demokrati(Bill of Rights), gjennom den franske revolusjonen osv. videre må man ha med hvordan demokratiet startet i norge, og litt om forskjellene på de to typene demokrati, inndirekte og direkte. takker for svar! Sitter med en rimelig lik oppgave, bare at mitt tema er "Demokratiutvikling". Jeg har ulike kompetansemål som jeg skal knytte oppgaven opp mot, hvis du har fått noen slike kunne det vært greit å poste disse slik at vi ser hva du bør ta med. Er litt tom på problemstillinger akkurat nå.. får ikke vite hvilke kompetansemål.. står bare at denne foredragsmodellen skal være vidt, og dekke flere kompetansemål i læreplanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå