Hentrix Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei folkens, her om dagen skulle jeg overfører sanger fra min 1TB WB HDD. Men den klikka og hang seg så jeg trakk ut usb kabelen. Nå som jeg skal t å koble den til igjen så dukker den ikke under Min datamaskin, men den dukker opp i disk behandling. Problemet er at jeg ikke får tilgang til HDD og det står at HDD ikke er intialisert. Men når jeg trykker på initialisere så står det at filen er beskyttet. Tror grunnen er at jeg har Bitlock på WB HDD. Noen som har løsninger, vil gjerne ikke miste filene min ;( Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Løsninga er at du bruker ekstern disk som backup. Dvs at du har filene lagret på minst to steder samtidig. Det er jo firmaer som kan gjennopprette filer, f.ex Ibas. Det får bli en vurderingssak om filene dine er så meget verdt. Endret 12. juni 2011 av geir__hk Lenke til kommentar
Hentrix Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 så d finnes ingen andre løsninger enn å sende den inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå