Gå til innhold

Klassiske øyeblikk i fotball-kategorien

Anbefalte innlegg

Fant ingen bedre tittel.

Jeg har skrevet på dette forumet siden 2003. Det er snart 10 år. Jeg har vært igjennom mange brukernavn, blitt utestengt mange ganger, til og med permbanned. Bare i RedCafé er vi nesten oppe i 5000 sider og jeg har mange gode minner. Meningen med tråden er at vi skal poste klassiske øyeblikk fra trådene, da spesielt TiA og RedCafé.

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berbatov-sagaen

Datoen er 1. september 2008. Det er siste dag i dette overgangsvinduet. Alle United-supportere har ett ønske for dagen, nemlig å signere Dimitar Berbatov. En sykemeldt Banan som ikke klarer å bevege seg har sittet å sett på Sky Sports siden han våknet. Les alle mulige reaksjoner fra når Hughes sier han skal møte Dimitar, til bildene av Ferguson og Dimitar spasere i gangene på Old Trafford dukker opp. Hele forumet går amok, alle bytter til "-tov" endinger i brukernavnet sitt og det hele blir toppet med spøker som spiller på navnet til Berbatov. Jeg synes forøvrig min avatar/dimitar-spøk er den beste.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

CL-finalen 2007

Datoen er 23. mai 2007. Etter at Liverpool 2 år tidligere filmet seg til et CL-trofé er det ingen tvil om hvor seieren går dette året. Dette er ikke Liverpools store kveld, det er kvelden for meg og min trollekonto "banansplitt" (av en eller annen grunn heter den "fakey" nå). Følg alt fra oppvarmingen til den store finalen fram til jeg har hisset på meg alle Liverpool-supporterne.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...