THEsaucage Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg er på et lan med noen venner og vil spille cs. Vi er ikke så mange så derfor blir det litt kjedelig i lengden med så lite folk. Hvordan får jeg med booter i et lan game. Er nybegynner i cs Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Du kan installere Pod bot 2.5 Det var den jeg brukte før i tiden... La meg sjekke... Det er mulig det er helt feil, men prøv denne. Lenke til kommentar
THEsaucage Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 beklager at jeg spør igjen...men det er noe jeg ikke får til. jeg lager et game etter at jeg har startet podboot. men da er spillet fullt med en gang og han andre på lanet får ikke plas Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har brukt FusionPack til CS. Der er det bare å "kicke" noen bots, så blir det plass. Så jeg regner med at det kan gjøres med det programmet du også bruker. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Du trykker bare på denne: -> " " (knappen til venstre for backspace). Da kommer menyen opp, så trykker du på 6 (tror det skal være "kick random bot") 3 er for kill all bots 4 er restart round, elns... Men det ser du når du får opp menyen. Og det heter ikke boot, men bot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå