b-real Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei! Jeg leter etter et sengesett prydet i det norske flagget. Noen som har anelse hvor jeg kan få tak i noe slikt? 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Tror ikke jeg har sett noe sengesett som er heldekket med det norske flagget, men jeg vet KID/Princess/??? laget et sengesett som hadde det norske flagget på. Hvis jeg ikke husker feil så var det hvitt eller litt beige aktig med flagget og treski eller noe sånt. Det var vel til jul i fjor tenker jeg. Det var inspirert av norsk tradisjon og litt sånn hyttepreg over det. Endret 13. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kjøp deg et stort flagg og sy om? 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vil du virkelig søle og prompe på flagget? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kjøp deg et stort flagg og sy om? Dette kan kanskje bli et digg sengesett, er ikke skikkelige flagg laget av silke? Når det er sagt er jeg ikke sikker på om dette går under godkjent bruk av flagg. I hvert fall ikke uten pysj. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ligge og gni rompa og ballene mot det norske flagg hver natt? Nei, hørt på maken! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Høres fantastisk ut i mine øyne. Jeg bruker gardiner. ^^ Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Høres ut som et prosjekt for VigridShop. 1 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Høres ut som et prosjekt for VigridShop. Fordi norske flagg i huset er et symbol på ny-nazisme? Løk. 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Fordi det er et symbol på nasjonalisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå