ole..... Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hallo... Jeg har laget egen sevrer altså HLServer som er det samme som SDS.. Jeg starter severen meg og alle vennene min kommer inn og vi spiller kanskje 30 sec til et min så komme rdet rød skrift oppe i høyre hjørne der det står : Connecting Problems auto-disconnect after 20 seconds???? blir veldig glad for hjelp MVH Ole Lenke til kommentar
olealX Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har du installert addons på serveren? Lenke til kommentar
ole..... Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 takk for svar men kan du gi meg en god forkalring på hva addons er? Lenke til kommentar
olealX Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Addons, eller mods er verktøy som hjelper med å kontrollere serveren. Som f.eks Mattie Eventscripts, SourceMod og Mani-Admin Plugin. Du vet hva det er viss du har installert noen av de. Noen av de kan skape problemer for serveren, og få den til å krasje. Viss du ikke har installert addons/mods på serveren som skaper problemer, er det vanskelig å vite hvor feilen er. Edit: Hvilket opereativsystem er det på serveren? Endret 13. juni 2011 av olealX Lenke til kommentar
ole..... Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg bruker ingen addons og kjøre på WINDOWS 7 PRO Jeg bruker D-Link DIR-635... kan det være prøblemt?? Lenke til kommentar
olealX Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Problemet er Operativsystemet. Om det er SRCDS (srcds.com) du bruker, må du ha Linux, eller Windows XP, da det ikke støttes av Windows 7. Vet desverre ikke om noen måter å få det til å funke. Lenke til kommentar
eiik Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Han har brukt videoen til å sette opp. Det rare er at jeg på min PC(Win7HP) får det til å funke. Derfor lurer vi på om det er ruterenPS: Jeg kjenner han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå