Micern Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvilket hk burde jeg velge av Asus A7N8X Deluxe og ABIT NF7-S v.2.0. Pris har ikke noe å si. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har hatt begge og de er bra begge to, uansett hva du velger tror jeg du blir fornøyd. bare se hvilket du selv liker best, jeg merka ikke noe forskjell i bruk Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Kortene er omtrent like gode helt til du skal begynne å tweake/overklokke. Da er abit kortet en del vassere (vanligvis). DrErling Lenke til kommentar
Micern Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Tror kanskje jeg kjøper asus kortet. Siden det har en noe bedre bundle....eller? Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg har asus kortet og er veldig fornøyd med det,, jeg synes også at det ikke var så dårlig på overklokking,,men så har jeg jo ikke prøvd abit kortet. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har hatt begge korta, bytta ASUS kortet fordi jeg hadde så sinnsykt mye problem med det. abit kortet virker meget solid, eneste problem var en av biosoppdateringene som ga meg en warning beep i oppstart, ny bios har ikke hatt det problemet. Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg har abit og en kamerat a meg har asus kortet. Begge kortene er like stabile ved normal bruk, men med OC merker du godt at Abit drar fra litt på stabilitet og ytelse ved overklokking. Dessuten har abit et meget bra lydkort som følger med. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har Asus kortet (se signatur), jeg hadde problemer med den biosen som fulgte med da jeg kjøpte det (1002?). Har ikke hatt problemer med nyere versioner. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 veit,, asus lydkortet,,det har en tendens til å skurre i lyden, prøvd med forskj høytalere men det skurrer fortsatt,, det skjer ikke hele tida da,, bare når du har sittet et par timer, men det er høyst irreterende! Lenke til kommentar
Micern Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Bruker Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1 istedenfor da. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 vurderer en sånn løsning ja,, Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 veit,, asus lydkortet,,det har en tendens til å skurre i lyden, prøvd med forskj høytalere men det skurrer fortsatt,,det skjer ikke hele tida da,, bare når du har sittet et par timer, men det er høyst irreterende! Har hørt at Abit-kortet har samme problemet, men jeg kjøper det neste uke uansett, tror jeg... Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Abit NFS-7 v2.0 er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå