CrispyBlowfish Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei ! Er en ganske skeptisk til sånne nettsider men jeg lurer på , er de til å stole på? ( F.eks http://www.ziinga.com/no ) Hvis de er til å stole på , Så hadde det vært fint om dere kunne komme med noen forslag til sider som dere stoler på og er en fair sjanse til å vinne ! Takk , Robin ( VISSTE IKKE HVILKET FORUM JEG SKULLE LEGGE DETTE INNLEGGET I, UNNSKYLD OM JEG HAR LAGT DEN FEIL. ) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Den du linker til er ikke noe å stole på. Vært på tv2 hjelper deg. Man betaler litt for hvert bud og sånt. Så ser det ut som den er ferdig innen få minutter, men blir utsatt hele tiden etc. Lenke til kommentar
valeur Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 De sidene som det der er ikke aksjonssider, men lotterier organisert på en snedig måte. De som eier dem tjener latterlig mye penger. "Due to the possibility of participants spending a lot of money and still losing an auction, or spending more than the retail value of the item they end up winning, a number of blog posts and articles have analysed and criticised the model.[1][2][3][4] One programmer, Andy Garcia, and Rupert Elder, a Graduate in Economics from the University of Warwick tried to "game" Gozila and MadBid, but failed to win any auctions before abandoning the attempt.[5]" - http://en.wikipedia.org/wiki/Bidding_fee_auction Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Tusen takk for svarene Så bare ganske interresant ut men selvfølgelig så var jeg veldig skeptisk og det måtte jo være en hake med dette. Som de sier : Det som ser for godt til å være sant ut , er som regel det Takk, Robin Lenke til kommentar
valeur Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) For å ta en anekdote. En venn av en venn eier en av de større norske sidene, så min venn har fått ganske mange gratis bud, men allikevel aldri vunnet noe. Selv om han har brukt dem på litt mer obskure ting som pizzabakere isteden for iPad. Det medfører også at jeg vet litt om hvor syk profitt sånne sider gir. Endret 12. juni 2011 av valeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå