Gå til innhold

Laget et lite spill i unity :D fantastisk verktøy

Anbefalte innlegg

Hey :D

har testet ut unity3d i helga, følgt litt tutorials osv, lagde et lite superbugget spill :)

det er totally buggy xD, men seriøst, helt utrolig bra og kraftig gameengine til prisen(gratis!), anbefales! morro :D har prøvd å lage spill før(C# + XNA framework og det tar evigheter!) men dette var andre saker :p

Desktop.rar

Endret av JCashFan90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey :D

har testet ut unity3d i helga, følgt litt tutorials osv, lagde et lite superbugget spill :)

det er totally buggy xD, men seriøst, helt utrolig bra og kraftig gameengine til prisen(gratis!), anbefales! morro :D har prøvd å lage spill før(C# + XNA framework og det tar evigheter!) men dette var andre saker :p

Funcom bruker unity3d til å utvikle et nettbasert mmo, EA har også brukt unity3d til å utvikle et online golf spill, blitt veldig populær til mindre prosjekter :D

Lenke til kommentar

Give me my 2 min back!

Neste gang, kanskje lage et spill og ikke en grafisk interaktiv hage?

Ja fy flate enig, tenk så slemt å komme her på forumet og TVINGE folk til å teste ting på denne måten her! /sarcasm

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var med på eit 1mnd prosjekt i Danmark der ein gjeng med studenter arbeida sammen om å lage eit spel i Unity motoren. Eg har posta det på forumet her for eit år sida, men eg kan jo nevne det igjen. DADIU (Det Danske Akademi for Digital, Interaktiv Underholdning) arrangerte det, og her er våres bidrag:

http://www.planeweaver.com/

Spelet kom med på PAX10 og var med på top 10 listen over indie spill.

Du kan jo sjekke ut fleire spel fra DADIU her:

http://dadiu.dk/spil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...