Ferdizz Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hei, dette er mitt andre cod "montage"/clip og trenger tilbakemeldinger Hva synes dere om fargene, musikken, gameplay'et og redigeringen? http://www.youtube.com/watch?v=hINjpuqgU1I Endret 12. juni 2011 av Ferd!s Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er ikkje ofte folk gir respons på ein videolink så fort rundt om her Men jau, kule kills og kills som går i takt med musikken er absolutt noko som kjem til å bli som ein kill montage verkemiddel. Godt jobba Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Det er ikkje ofte folk gir respons på ein videolink så fort rundt om her Men jau, kule kills og kills som går i takt med musikken er absolutt noko som kjem til å bli som ein kill montage verkemiddel. Godt jobba Tusen takk Men er det noe jeg kunne gjort bedre? Lenke til kommentar
NOR_BlackHawk Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Det er ikkje ofte folk gir respons på ein videolink så fort rundt om her Men jau, kule kills og kills som går i takt med musikken er absolutt noko som kjem til å bli som ein kill montage verkemiddel. Godt jobba Tusen takk Men er det noe jeg kunne gjort bedre? Seint svar Det var bra, men du burde kanskje ha syncet killsa med musikken? Hadde vært fint hvis folk kunne tatt en titt på denna og kommentere hva dere synes sorry for kvaliteten, men har ikke hd pvr så det er det beste jeg får til :/ Endret 28. oktober 2011 av NOR_BlackHawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå