For Your Eyes Only Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hørte et rart dyr utenfor huset nå. Lyden var som khmmmmpfffhfh. Har ikke sett dyret men det er skummelt, er mye rådyr i området her fra før av. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Hørte et rart dyr utenfor huset nå. Lyden var som khmmmmpfffhfh. Har ikke sett dyret men det er skummelt, er mye rådyr i området her fra før av. BwHahaha, kan du ikke ta opp lyd og poste det her? Prøv å ikke dø i forsøket. Endret 11. juni 2011 av Adogg 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Tipper det er en Flaggerbjørn Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Muligens et rådyr som falt ned i et forsøk på å klatre i et tre etter flaggerbjørner. Hører det ofte her vi bor, ufattelig irriterende. Litt off-topic, men her forrige natta klarte jeg ikke å sove fordi et dyr lagde noe voldsomt med lyder utenfor vinduet. Var helt sikker på at det var et pinnsvin, men det var helt tomt da jeg åpna vinduet. Viste seg etter hvert at det var en flokk med bier eller veps som hadde slått seg til ro inne i luftekanalen til rommet mitt Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ja disse rådyrene er ganske hissige mot Flaggerbjørnene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 "Lyden var som khmmmmpfffhfh." Høres ut som en "honey badger". "Jeremy Clarkson: A honey badger does not kill you to eat you, it tears off… your testicles." 1 Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hørte et rart dyr utenfor huset nå. Lyden var som khmmmmpfffhfh. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kan jo tenkes, at det er noen polakker som roter gjennom søpla deres 1 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 The honeybadger just doesn't give a shit. http://www.youtube.com/watch?v=4r7wHMg5Yjg 1 Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 flaggerbjørn??? hva er det? xD Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 He, he! Det kan være pinnsvin. De puster og peser fælt når de har seg med hverandre... 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Det var altså en veldig høy lyd, som man hørte godt selv langt vekk. Hører jeg lyden en gang til skal jef å tatt den opp. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) flaggerbjørn??? hva er det? xD Kødder du? Du bor i Norge og vet ikke hva en Flaggerbjørn er? Det er det samme som og ikke vite hva elg er og at Grandiosa er nasjonalretten vår. Endret 12. juni 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 flaggerbjørn??? hva er det? xD Kødder du? Du bor i Norge og vet ikke hva en Flaggerbjørn er? Det er det samme som og ikke vite hva elg er og at Grandiosa er nasjonalretten vår. jeg googlet flaggerbjørn men jeg ble ikke noe særlig klokere eneste bildene som kom opp var av en bjørn og noen blonde jenter... så med mindre det er kallenavn på flaggermus så har jeg aldri i livet vært borti noe flaggerbjørn! 3 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Tror nok dette var Varelgen. Er på denne tiden de blir aktive. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå