Romis Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ikke det at jeg røyker, men jeg kom over denne fantastisk inspirerende videoen, kanskje den kan hjelpe deg med å slutte å røyke? Hvis det ikke hjelper deg, så er det i det minste en interessant historie. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvis du har viljestyrke så har jeg trua på det der! Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Lurer på hvordan han fant ut at det å tygge på frø hjelper deg..? Jeg mener, det er vel ikke vanlig å spise det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Han forklarer jo det i videoen. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Vet ikke helt om jeg vil ta tips fra den duden der http://www.youtube.com/watch?v=n77auNQDiPk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lurer på hvordan han fant ut at det å tygge på frø hjelper deg..? Jeg mener, det er vel ikke vanlig å spise det i det hele tatt? Om det er solsikkefrø som tygges, så er det ganske normalt. Ditto valmuefrø, afaik. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Takk skarru faen meg ha for å poste den videon der... Scarred for life. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Skumleste steder på nett (LINK) Sorry guys, fyren klarte ikke å holde fingrene sine unna ungt kjøtt wiki: In 1986, Muscare fondled a 14 year old boy who was a family member of his at a birthday party in Orlando, Florida.[1] His crime was reported to the police, and the following year he was charged with sexual battery. He was sentenced to imprisonment for 18 months and placed on probation for ten years.[3][2][1] Muscare has not reoffended, commenting that "I would never sexually offend again, but we can't help but sin. We're all human beings".[3][4] Endret 24. juni 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå