dansesareven Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei! Kompisen min vurderer å kjøpe iPod. Han lurer på hvor fornøyd dere som bruker den er. Er det mulig å jogge med den uten at det hakker (den er vel harddisk-basert så det skal vel være en mulighet)? Altså, spørsmålet er om den tåler en "trøkk" og spiller like bra allikevel. Ellers kunne det sikkert vært ok om dere fortalte litt om andre fordeler eller ulemper. På forhånd takk! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei. Nå er det jo kun aktuelt for deg å kjøpe tredjegenerasjons iPod, men jeg kan fortelle deg hva jeg synes om den jeg har, 2. gen. Meget bra. Faktisk mitt beste kjøp noensinne. Og jeg har 10GB-en. Jeg anbefaler deg at du kjøper 15GB, ettersom den er akkurat samme fysiske str. pluss vekt, og at den bare koster 600-700 kroner mer enn 10GB. Det at det er en harddisk gjør ikke at det IKKE haster, det gjør nemlig slik at det kan hakke en del, men den leser først fra harddisken til ram, og spiller derfra, så så lenge du ikke hopper med den veldig lenge i strekk slik at den kan lagre til ram-en, så skal det gå bra å jogge med den. Ellers er det kjipt at det er, av alt, MusicMatch som følger med. Det suger. Derfor kan jeg anbefale ephpod, som er et meget bra (dog litt buggy) program, som på tross av at det kan klikke litt og ha diverse feil, er MYE bedre enn musicmatch, som ødelegger alt, inkl. pc-en din og din mentale helse. Når det er sagt, så har jeg bare en ting å legge til: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
verzezer Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har netopp kjøpt meg en ipod 15gb , den er utrolig stilig bra lyd og har et lekkert utseende Men den egner seg ikke til jogging i terrenget, min begynte å hoppe og hakke etter 20 minnuters jogging. Jogger stort sett i terreng så jeg vet ikke hvordan den er på vanlig asfalt Da varer sikkert mer en 20 min uten hakking Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Poenget er nok at du må la den få tid til å lese fra harddisken en gang i blandt, for det klarer den ikke når du løper, så hvis du bare stopper opp hvis den begynner å hakke og lar den få overføre litt data inn til minnet, så skal det gå mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå