Gunfreak Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg kjøpte dette når det var nytt, og kom til 3die brett før det ble for mye, var ille nok at fienden tåler 4-6 skudd, greit nok med moderne vester kan du stoppe en del rifle skudd, men når de tar 2-3 skudd i beina og fremdeles hopper frem og tilbake ble det litt mye. Men det var når jeg sneik meg bak en ond kineser med pistolen og skulle double tappe han i ryggen, vel jeg trykker to raske ganger på musa, men det kommer bare et skudd ut, kinesren snur seg og dreper meg, først tenkte jeg oy kanskje det var en feil med pistolen og den kilte seg, så jeg gjorde det samme igjen, trykket to raske ganger og et skudd kom, jeg ble drept. Så nå testa jeg med å skyte i lufta, og det viser seg at pistolen IKKE er semiauto, altså en pistol skal skyte like fort som du trykker på avtrekket(musa) dette skjedde ikke det var et merkbart lag jeg kunne trykke 3-4 ganger på musa før skud 2 kom. Dette ble for mye jeg kasta nesten spillet i veggen og avsintallerte. Det ble for dumpt med et taktisk spill som ikke får til noe så basic som en semi automatisk pistol. Nå 2 år senere instalerte jeg det, og skulle gi det en skikkelig forsøk, det er fremdeles ting som iriterer meg, pistolen er fredmeles uburklig, våpene skader ikke nok. Men spillet er ikke helt elendig, ja det er mye mye mye mer arkade enn orginalen, men fremdeles langt fra så arkade som R6 Vegas og Ghost Recon AWF, det er en miks av hollywood action, og litt realisme for å gjøre det mer spennende. Spillet er også ganske vansklig fienden er til dels smart og lurer seg rundt deg, og når man kommer i CQB tar det veldig få skudd å dø, lag folka dine er også smartere enn noe annet jeg har sett i et slikt spill, noen ganger bruker de semi auto andre ganger auto, de kaster også granater av seg selv med god treffsikkerhet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Prøv det nye Red River... For dårlig grafikk, men bra gameplay. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Og en av tingene som iriterer meg er den random mengden magasiner du får utdelt, viss du har en vest med plass til 12 magasiner tar du altid med 12 magasiner, det er ikke noe, som heter, ah dette blir sikkert et lett mission, tror jeg sparer 3 kilo med å bare ta med 5 magasiner. Er det en ting soldater har lært i krig er det ALTID TA MED MASSE AMMO, selv om du må droppe andre ting, du kan leve 3 dager uten vann, går du tom for ammo og det er 200 finder rundt deg lever du i ca. 20 sekunder. Selv når folk løp rundt med musketter som skøyt et og et skudd og brukte 20 sekunder på å lade et nytt skudd, greide dem å bruke opp sine 60 skudd på et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå