FuckedUp Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei =) Nå er jeg vel akkurat som alle andre tenåringer med moped, mopeden SKAL trimmest Også skal den selvsagt gå fortere/ha bedre akselerasjon enn alle andre i bygda Så da har jeg sett meg ut et par deler: Polini Corsa - 50 mm. sylinder - 2090,- Dellorto PHBG21 DS - 21 mm. forgasser - 798 ,- Har også sett meg ut pakningsett og innsug som passer, har eksosanlegg fra før. =) Kan dere hjelpe meg med å finne veiv og finne ut om jeg mangler noe evt. om dere har forsleg til andre deler? På forhånd, takk =) Mvh. Fuckedup. =) Trenger også hjelp til å finne meg luftfilter =) Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) er ikke lov og hjelpe med triming av moped her. gå til: mopedportalen.com btw motorhispania er dårlige mopeder. vist den funker så kan det være greit og bli kvit den så fort som mulig og heller kjøpe en moped som ikke dettersyn heletiden Endret 11. juni 2011 av supercz Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Oi, må hugse å sjekke reglene før jeg poster Takk for hjelpa (= Endret 11. juni 2011 av FuckedUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå