ehalvor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har lekt meg litt med et bilde jeg tok av en Harvard som gjennomfører en roll. Hva synes folket om resultatet? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg syns det var et kult bilde. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fint actionbilde. Hadde du greid å få mer luft foran flyet, ville det vært perfekt etter min smak. Jeg vet at det ikke er enkelt når objektet er i fart. Men sånn som utsnittet er nå, har flyet litt lite rom å bevege seg i. Lenke til kommentar
ehalvor Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Har juster litt. Kutte litt bak og gitt mer luft foran. Hjalp det. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har juster litt. Kutte litt bak og gitt mer luft foran. Hjalp det. Det er ikke nok luft. Du må ha mer - mye mer. Legg gjerne ut flere forsøk, og gjerne i farger også! --- BalleB Lenke til kommentar
ehalvor Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Har juster litt. Kutte litt bak og gitt mer luft foran. Hjalp det. Det er ikke nok luft. Du må ha mer - mye mer. Legg gjerne ut flere forsøk, og gjerne i farger også! --- BalleB Vel har ikke så mye mer luft å ta av på bilde, men her kommer 2 utgaver av samme maskin. Det ene er samme som det i sort-hvit men nå i originalstørrelse med farger, det andre er samme maskin men i en litt annen posisjon Endret 15. juni 2011 av ehalvor Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vel har ikke så mye mer luft å ta av på bilde, men her kommer 2 utgaver av samme maskin. Det ene er samme som det i sort-hvit men nå i originalstørrelse med farger, det andre er samme maskin men i en litt annen posisjon Jeg synes iallefall at bildet gjorde seg mye bedre i farger. --- BalleB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå