Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Modemet sperrer online gaming?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem, jeg tror det er med modemet eller ports eller no. jeg er ikke veldig god med sånne "data" greier. uansett, en dag skulle jeg spille world of warcraft, så kom en feilmelding opp: cannot obtain patching information, please check youre internett config. å jeg tenkte det var noe med modemet eller noe da. jeg fant ikke noe løsning å skulle re-installe det, men det gikk ikke an å laste det ned igjen, noe med "cannot conect to server". noen dager sener gikk jeg til min far (mine foreldre er skilt, og dette skjedde hos min mor)der kunne jeg instalere det å spille det så tenkte jeg bare det var noe galt med blizzard. men når jeg kom til min mor igjen, så kom den samme feilmeldingen... jeg tenkte at det var noe med akkurat MITT modem hos min mor som det var galt med, siden min mor og far ha akkurat samme modem (ZyXel P-2602HWT-F3). så skulle jeg bare spile cs:s da siden jeg kjedet meg, en steam kom ikke online heller, skulle spille CoD på ps3, ps3 kunne ikke connecte til nettverket, det same skjedde med Xbox, men bare på min mor's modem. har lest noe med port-forwarding men skjønte ikke no av det, å tror heller ikke det har noe med det å gjøre. som sakt, er ikke veldig god med datagreier. setter pris på om noen kan hjelpe, takk.( ja, har stukket en sån nål bak i modemet.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke pga modemet. Men router som mulig sperre koblingen eller blir overbelastet. Jeg hadde et lignende problem tidligere i år hvor jeg endte opp med og bytte routeren. Men først Kan du prøve og åpne portene som spillet bruker i routeren.

Men først Kan du komme med litt specs:

Hva slags datamaskin har du

Hva slags router har du

Hva heter nettverksleverandøren

Har jeg skrivefeil så skriver jeg fra mobilen atm.

Mvh

William

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...