abreham103 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Er stor fan av heavy metal og thrash, har hørt på det i 5 år nå, og har googla veldig mye og brukt veldig mye tid på det. Har nok hørt de aller fleste band, hvertfall de mest kjente. Oppdaget nylig en fet sang av thin lizzy, den heter "thunder and lightning" hvis noen vet om noen flere mer heavy sanger fra dette bandet ,hadde jeg vært takknemlig for det takk for alle svar. Lite vits i å skrive om de mest kjente banda som maiden,metallica, guns 'n roses osv.. Skriv gjerne enkelte sanger! takk for alle svar! Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840010 Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Pantheon-I Black metal? det ble litt for heavy for meg :/ grensa går vel egentlig ved band som minicpial waste, death metalen jeg hører påå er egentlig bare bandet death, og de er egentlig ikke så heavy som andre death metal band. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Putter noen bra sanger i spoiler Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Putter noen bra sanger i spoiler Mye bra ! hørt en del av de! hva syns du om triviums nye album? syns det var noe dritt, jeg.. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Mye bra ! hørt en del av de! hva syns du om triviums nye album? syns det var noe dritt, jeg.. Enig! De har noen bra sanger, men det er ganske labert. Dusk og In waves har sjuk solo, men resten av sangen suger Crusade og Shogun er mye bedre. Sjekk ut Turisas, Ensiferum, Volbeat og Four Year Strong. Forresten, Volbeat er sjukt bra live band. Jeg har sett Metallica to ganger før, og jeg gleder meg mer til å se Volbeat enn noen andre. Sjekk ut Who They Are av dem Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Mye bra ! hørt en del av de! hva syns du om triviums nye album? syns det var noe dritt, jeg.. Enig! De har noen bra sanger, men det er ganske labert. Dusk og In waves har sjuk solo, men resten av sangen suger Crusade og Shogun er mye bedre. Sjekk ut Turisas, Ensiferum, Volbeat og Four Year Strong. Forresten, Volbeat er sjukt bra live band. Jeg har sett Metallica to ganger før, og jeg gleder meg mer til å se Volbeat enn noen andre. Sjekk ut Who They Are av dem Ja, volbeat er bra! Sett metallica sjøl, big 4 ullevi, første rad! faen for en heftig opplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå