Gå til innhold

Forumtreff @ Hovefestivalen 2011

Cognomen

18 stemmer

1. 1. Hvilken dag passer det best med treff?

• Mandag 27.
      8
    • Tirsdag 28.
      5
    • Onsdag 29.
      4
    • Torsdag 30.
      0
    • Fredag 1.
      1
  2. 2. Hva skal vi finne på?

• Kun sosialisering
      7
    • Grilling
      9
    • Bading
      2
    • Frisbee/fotball osv.
      4
    • Annet, spesifiser i tråden
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Den går fra Oslo 09.30 og er i Arendal 13.20.

Si ifra om jeg skal holde av sitteplass :w00t:

Ved Harebakken? I så fall er det samme buss! Woop! Da får du også hilse på folkene jeg skal campe med. Har ikke møtt de enda, men har inntrykket av at de er ordentlige folk. Kan jo campe sammen om du er hypp på det?

Lenke til kommentar

Ja, bussen går til Harebakken.

Og det høres helt greit ut. Jeg reiser jo alene (skulle nesten hatt et skilt), så jeg er gjerne med på å campe sammen med dere.

EDIT: Har oppdatert førsteposten. Alle som har meldt sin interesse så langt, har sendt pm med telefonnummer.

Om noen flere vil være med, er det bare å sende meg en pm(og/eller) melde sin interesse i tråden.

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar

Av erfaring vil jeg si at folk vanligvis bruker å være litt behjelpelig med å presse seg sammen, om du skal campe med venner. Det er som oftest alltid en teltsnor eller 3 som kan flyttes tettere sammen, slik at det blir plass :)

Kamp om de beste plassene er det nok alltid, men det er alltids plass å få.

Bare be vennene dine om å bruke litt mer plass enn nødvendig. Strekke teltsnorene lengst mulig osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kamp og kamp, det er vel mer førstemann-til-mølla-prinsippet som rår? Skal jo sies at visse mennesker ikke tar hensyn til andre heller. Opplevde i fjor å plutselig få en nabo med et GEDIGENT telt som de la klin inntil mitt telt. Litt respektløst, på et vis, men igjen så kom de jo ganske seint, så.. var vel ikke så mye å velge i.

Lenke til kommentar

Hm, jaja. Dem skal ha partytelt den gjengen som reiser dagen før meg fetteren min. Så får håpe dem klarer å breie seg nok ut for en dag at vi får plass vi også!

Er det bestemt en dag for treffet forresten? Ser at datoene i pollen er feil i forhold til dagene :p

Lenke til kommentar

Nå er ihvertfall førsteposten oppdatert igjen med rette datoer på avstemningen.

Oppdaget at datoene var feil, samt at jeg hadde glemt fredag.

Derfor har jeg også endret avstemningen slik at man har mulighet for å slette sin stemme, og avgi ny stemme, samt muligheten til å stemme på flere alternativer om man føler at flere dager passer.

Personlig ønsker jeg at treffet skal avholdes på mandag fordi det er enklere å samles på en dag hvor ikke alle flyr rundt med forskjellige musikkpreferanser og band de skal se, som ødelegger deres mulighet til å delta på treffet fordi man heller prioriterer favorittbandet.

Noen av oss er også frivillige/stab og har forskjellige vakter man skal på, hvor mandag er dagen før alt kommer igang, og de fleste skal være ledige da.

Men majoriteten bestemmer, og det var også grunnen for at jeg endret førsteposten når Mumsen informerte om at datoene var feil.

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stemte for tirsdagen og grilling og/eller aktivitet eller lignende. Som sagt, alltids kos med litt mer en å bare sitte på ræva for å prate. :)

Lenke til kommentar

Dess tidligere det blir møtt, dess mer kan folk treffes gjennom festivalen thou! Viktig skape mange bekjente så tidlig som mulig :D

For min del ser Hove mørkt ut :/ blir isåfall noe i siste liten Hove for min del :D Men lyst har jeg!

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jeg tar turen til Hove. Og det hadde vært fett å hatt et treff der!

Det er jo Chris som fikser det så seff må man på treff... selv om jeg ikke dukket opp i fjor fordi jeg hadde glemt det.

Du må huske det og minne meg på det i år.

CHRIS ring meg på dagen det blir å minn meg på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...